Refusjoner ferger THN Skjema for refusjon og erstatning av kort kan hentes på alle fartøy, på ekspedisjonen i Bodø, i resepsjonen i Tromsø, eller lastes ned fra denne siden.

Dokumentasjon/kort må legges ved utfylt skjema, og enten leveres inn på fartøyene, ekspedisjonen i Bodø, resepsjonen i Tromsø eller sendes til:

Epostadresse:
firmapost@thn.no

Postadresse:
Torghatten Nord AS, Postboks 2380, 9271 Tromsø

Kort som blir sperret blir ikke åpnet igjen. Normal behandlingstid er på mellom 2 og 10 uker, men det kan ta opp mot 6 mnd. (Riksregulativ for ferjetakster) før restverdi i kortet blir refundert til konto. Dette kommer av at alle transaksjoner må innhentes også fra andre transportselskap hvor kortet kan være brukt.                                        

Besøksadresser:
Kirkegata 1, 9008 Tromsø (Prostneset)
Ekspedisjonen THN, Sjøgata 3, 8006 Bodø (Hurtigbåtkaia)

 

Refusjoner booking
Dersom du har en ubenyttet forhåndsbestilt billett, er det ulike refusjoner for Ferger og Hurtigbåter. 

Refusjonsregler Ferger

  • Ved avbestilling av reservert plass refunderes 100 % av billettprisen, med unntak av plassgarantien.

Refusjonsregler Hurtigbåter

  • Erstattes med regler fra Fylket

Relaterte lenker og dokumenter:
PDF 2018_Skjema for refusjon og erstatning av kort